Outsourcing

Outsourcing - webta czestochowa

Outsourcing dla Twojej firmy!

Outsourcing, czyli korzystanie z usług firm zwnętrznych, należy do najefektywniejszych strategi zarządzania przedsiebiorstwem. Dzięki niemu firma może zrezygnować z wielu czasochłonnych funkcji i skupić się na tym, co robi najlepiej, czyli na swoich kluczowych kompetencjach.

Firma przenosząc część swoich funkcji na wykonawce uzyskuje wykonanie usług po niższym koszcie, za to z gwarancją lepszej jakości.

WEBTA oferuje klientom szeroki zakres usług outsourcingowych.

Naszym klientom oferujemy system stałych całodobowych dyżurów stand-by, centralny punkt przyjmowania i dystrybucji zgłoszeń - hotline, systemy monitoringu i wczesnego ostrzegania, systemy dostępu zdalnego, możliwość działania na terenie całego kraju.

Oferta usług outsourcingowych:

  • systemy poczty elektronicznej
  • systemy zarządzania siecią
  • monitoring systemów IT
  • bezpieczęństwo infrastruktury IT i informacji
  • systemy antywirusowe i systemy backup
  • konifguracja i administracja serwerów Microsoft, Linux
  • administracja urządzeniami sieciowymi 
  • administracja siecią rozległą
  • serwis hardware
  • helpdesk - wsparcie użytkowników

Korzyści z outsourcingu:

  1. możliwość wykorzystania outsourcingu jako metody na reorganizacje przedsiębiorstwa
  2. pełna przewidywalność i redukcja kosztów w obrębie IT
  3. możliwość skoncetrowania się na kluczowych obszarach działania firmy
  4. wzrost wydajności, efektywności i stabliności działania środowiska informatycznego m.in dzięki standaryzacji procedur i procesów IT
  5. zmniejszenie ryzyka poprzez jego wpółdzielenie z outsourcerem - m.in odpowiedzialność materialna outsourcera za błedy i działania niezgodne z kontraktem
  6. szybki dostęp do wysokiej klasy specjalistów oraz wiedzy technologicznej, bez konieczności zatrudnienia i szkolenia włąsnych pracowników.  

Zakres usług outsourcingu: 

  • analiza instniejącej infrastruktury informatycznej Klienta wraz z inwentaryzacją sprzętu komputerowego, gwarancji, licencji na oprogramowanie. Analiza ta pozwala sprecyzować i wyznaczyć aktualne potrzeby wraz z zaplanowaniem przyszłych nakładów finansowych na informatykę w przedsiębiorstwie. 
  • audyt infrastruktury informatycznej Klienta lub doradztwo informatyczne przy palnowaniu nowej infrastruktury.

Pytania w sprawie szczegółów naszej oferty? Skontaktuj się z nami.