Outsourcing IT
Efektywna strategia zarządzania

Outsourcing, czyli korzystanie z usług firm zewnętrznych, należy do najefektywniejszych strategi zarządzania przedsiębiorstwem.

Webta oferuje klientom szeroki zakres usług outsourcingowych

Naszym klientom oferujemy system stałych całodobowych dyżurów stand-by, centralny punkt przyjmowania i dystrybucji zgłoszeń - hotline, systemy monitoringu i wczesnego ostrzegania, systemy dostępu zdalnego, możliwość działania na terenie całego kraju.
Untitled-16

Serwery www, poczty elektronicznej, dyski w chmurze

Pełna obsługa wirtualnych usług serwerowych

security

Bezpieczeństwo i serwis infrastruktury IT

Monitoring systemów IT

acronis2

Systemy antywirusowe i systemy backup

Sprawdzone rozwiązania cyberbezpieczeństwa i najlepszy backup dla pełnej ochrony przed zagrożeniami

serwer

Konifguracja i administracja serwerami Microsoft oraz Linux

Obsługa fizycznych stacji serwerowych

router

Administracja urządzeniami sieciowymi

Pełne zarządzanie infrastrukturą sieciową przedsiębiorstwa

headphones

Helpdesk - wsparcie użytkowników

Szybka reakcja na potrzeby Klienta, systemy dostępu zdalnego, stałe całodobowe dyżury

Korzyści z outsourcingu Webta

Outsourcing, czyli korzystanie z usług firm zewnętrznych, należy do najefektywniejszych strategi zarządzania przedsiębiorstwem. Dzięki niemu firma może zrezygnować z wielu czasochłonnych funkcji i skupić się na tym, co robi najlepiej, czyli na swoich kluczowych kompetencjach.
Reorganizacja

Możliwość wykorzystania outsourcingu jako metody na reorganizacje przedsiębiorstwa.

Redukcja kosztów

Pełna przewidywalność i redukcja kosztów w obrębie IT.

Koncentracja

Możliwość skoncetrowania się na kluczowych obszarach działania firmy.

Wzrost wydajności

Wzrost wydajności, efektywności i stabliności działania środowiska informatycznego m.in dzięki standaryzacji procedur i procesów IT.

Zmniejszenie ryzyka

Zmniejszenie ryzyka poprzez jego wpółdzielenie z outsourcerem - m.in odpowiedzialność materialna outsourcera za błędy i działania niezgodne z kontraktem.

Dostęp do specjalistów

Szybki dostęp do wysokiej klasy specjalistów oraz wiedzy technologicznej, bez konieczności zatrudnienia i szkolenia własnych pracowników.

Zakres usług outsourcingu

115695_magnifying glass_zoom_find_search_icon

Analiza istniejącej infrastruktury informatycznej Klienta

Inwentaryzacja sprzętu komputerowego, gwarancji, licencji na oprogramowanie. Analiza ta pozwala sprecyzować i wyznaczyć aktualne potrzeby wraz z zaplanowaniem przyszłych nakładów finansowych na informatykę w przedsiębiorstwie.

115720_vote_thumbs up_up_thumbs_like_icon

Doradztwo informatyczne przy planowaniu nowej infrastruktury oraz pomoc w jej zarządzaniu