Outsourcing IT
Efektywna strategia zarządzania
Outsourcing, czyli korzystanie z usług firm zewnętrznych, należy do najefektywniejszych strategi zarządzania przedsiębiorstwem.
Webta oferuje klientom szeroki zakres usług outsourcingowych
Naszym klientom oferujemy system stałych całodobowych dyżurów stand-by, centralny punkt przyjmowania i dystrybucji zgłoszeń - hotline, systemy monitoringu i wczesnego ostrzegania, systemy dostępu zdalnego, możliwość działania na terenie całego kraju.
Serwery www, poczty elektronicznej, dyski w chmurze
Pełna obsługa wirtualnych usług serwerowych
Bezpieczeństwo i serwis infrastruktury IT
Monitoring systemów IT
Systemy antywirusowe i systemy backup
Sprawdzone rozwiązania cyberbezpieczeństwa i najlepszy backup dla pełnej ochrony przed zagrożeniami
Konifguracja i administracja serwerami Microsoft oraz Linux
Obsługa fizycznych stacji serwerowych
Administracja urządzeniami sieciowymi
Pełne zarządzanie infrastrukturą sieciową przedsiębiorstwa
Helpdesk - wsparcie użytkowników
Szybka reakcja na potrzeby Klienta, systemy dostępu zdalnego, stałe całodobowe dyżury
Korzyści z outsourcingu Webta
Outsourcing, czyli korzystanie z usług firm zewnętrznych, należy do najefektywniejszych strategi zarządzania przedsiębiorstwem. Dzięki niemu firma może zrezygnować z wielu czasochłonnych funkcji i skupić się na tym, co robi najlepiej, czyli na swoich kluczowych kompetencjach.
Reorganizacja
Możliwość wykorzystania outsourcingu jako metody na reorganizacje przedsiębiorstwa.
Redukcja kosztów
Pełna przewidywalność i redukcja kosztów w obrębie IT.
Koncentracja
Możliwość skoncetrowania się na kluczowych obszarach działania firmy.
Wzrost wydajności
Wzrost wydajności, efektywności i stabliności działania środowiska informatycznego m.in dzięki standaryzacji procedur i procesów IT.
Zmniejszenie ryzyka
Zmniejszenie ryzyka poprzez jego wpółdzielenie z outsourcerem - m.in odpowiedzialność materialna outsourcera za błędy i działania niezgodne z kontraktem.
Dostęp do specjalistów
Szybki dostęp do wysokiej klasy specjalistów oraz wiedzy technologicznej, bez konieczności zatrudnienia i szkolenia własnych pracowników.
Zakres usług outsourcingu
Analiza istniejącej infrastruktury informatycznej Klienta
Inwentaryzacja sprzętu komputerowego, gwarancji, licencji na oprogramowanie. Analiza ta pozwala sprecyzować i wyznaczyć aktualne potrzeby wraz z zaplanowaniem przyszłych nakładów finansowych na informatykę w przedsiębiorstwie.